Ung Jakt

En blogg skriven av en ung jägare!

UTE I SKOGEN DEL 1/3

Publicerad 2012-09-18 10:15:00 i Övrigt,

I söndags fick jag med mig flickvännen ut i markerna och då även kameran! 
Så denna eftermiddag delas upp i tre, jag har valt ut det bästa så gott det går :)

Det blev även gåsjakt denna kväll och lyckades även! Bilder och text om det kommer inom snar framtid...



Åteln ser lite roligare ut idag än den bild jag visat er tidigare?


Äpplena har gått åt, tror det främst är älgarna..


Var ju även tvungen att visa vart man sköt sitt första rådjur nånstans :)


Fler bilder kommer imorgon och på torsdag! :)

/ Jacob




Kommentarer

Postat av: Majsan, Lindsjo taxar

Publicerad 2012-09-18 21:21:05

Fina bilder du fick....har ni mycket gris på åteln?

Svar: Fina för att vara en amatör kanske ;)Annars har vi endel olika grupper, men för tillfället noll ..
Jacob

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jacob

Jag skriver främst om våra drevjakter med hund, åteljakter, vakjakter, viltvård & allt som hör därtill!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela