Ung Jakt

En blogg skriven av en ung jägare!

RÄVMORGON

Publicerad 2012-12-27 21:58:27 i Jakt, Lockjakt,

Satt ute på tre pass idag med den nya fågelskrikspipan, dock utan resultat..
Vindarna var inte alls som jag hade velat att de skulle vara! 
Mängder med rävslag ändå när man går genom marken.
Märkligt, det tyder väl på att jag är KASS på detdär med rävlock, men jag försöker ju iallafall :)

TACKSAM FÖR TIPS I KOMMENTARSFÄLTET! :)

Det var en väldigt fin morgon!


Rävslag!

Hade ju hoppats på resultat från Husqvarnan och Twisted Syco-pipan idag!



Som sagt, rävslag var det gott om!


/ Jacob

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jacob

Jag skriver främst om våra drevjakter med hund, åteljakter, vakjakter, viltvård & allt som hör därtill!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela