Ung Jakt

En blogg skriven av en ung jägare!

GÅRDAGENS JAKT

Publicerad 2012-09-10 14:34:08 i Jakt,

Kom till passet runt halv sju tiden.
Det enda jag såg under dom två timmarna jag och farsan satt så var det runt 50-talet kanadagäss i olika flockar, de flög väldigt lågt också så det kanske får bli ett försök på gässen någon dag framåt!
Som jag sa var farsan med också och det han såg under kvällen var en pinnbock på 100 meter och en kviga.
Men lilla bocken fick gå igår!

Denna tavla sitter på väggen nu, mycket läcker enligt mig!
Eller vad tycker ni?

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3861918/images/2012/pic_504dde089606ee3a4a1cfa43.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: Majsan, Lindsjo taxar

Publicerad 2012-09-10 22:28:58

Fin tavla påminner om en del jag har fast de är i rulle ännu. En tecknare från Halmstad...

Postat av: fjällripan

Publicerad 2012-09-26 22:26:10

Jättefin bild!

Hittade precis din trevliga blogg från Majsans sida:) Mvh Susanne

Svar: Ja den är trevlig! :)Vad roligt, ska försöka skriva så ofta det går..
Jacob

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jacob

Jag skriver främst om våra drevjakter med hund, åteljakter, vakjakter, viltvård & allt som hör därtill!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela