Ung Jakt

En blogg skriven av en ung jägare!

ÅTELKOLL

Publicerad 2013-02-10 18:38:40 i Åteljakt,

Mängder med snö har fallit, rusikgt svårt att se om några grisar har vart på den jästa majsen.
Jag vet ungerfär var jag la ut majsen så jag kunde skrapa i snön för att se om det fanns något och det gjorde det inte!
Förmodligen så har de vart där men det är svårt att säga..
Kommer att skicka ut lite majs då och då för att senare när snön har smält att jäsa majs ordentligt och sen kanske börja sätta mig.
Fick även syn på två rådjur på håll, kunde inte se om det ena hade börjat få några horn eller om det bara var ett hondjur helt enkelt.

Här kommer bilder från det gångna året samt från 2011 att läggas ut imorgon, så håll utkik!

LÄNK TILL EN KOMMANDE JAKTFILM FÖR ER SOM INTE SETT: http://www.youtube.com/watch?v=L83ilSR-pqE

Här har den jästa majsen luggit och jag tror den är borta, men med all snö är det svårt att säga!


Här inne finns en tät granplantering som vi har sett att det finns mycket grisslag i!


Ha en fortsatt trevlig dag!

/ Jacob
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jacob

Jag skriver främst om våra drevjakter med hund, åteljakter, vakjakter, viltvård & allt som hör därtill!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela