Ung Jakt

En blogg skriven av en ung jägare!

JAKTÅR I BILDER DEL 2

Publicerad 2013-02-11 11:38:29 i Jakt,

Råkade publicera det förra inlägget såhär kommer en del 2 ;)






HÄR SKÖT NICKE EN ÄLGTJUR MED 5-TAGGAR - OKTOBER 2012



HÄR SKÖT JAG EN KIDDE - NOVEMBER 2012


Här är min första dovhjort - november 2012

Ett lyckat och roligt jaktår faktiskt!

Om man skulle summera fällda vilt 2012 totalt så blir det:
1 älg
8 rådjur
1 grävling
1 hare
2 vildsvin
1 dovhjort
1 räv
 
Ett lyckat år med mycket kött i frysarna, detta året ska jag försöka få en bild på VARJE djur vi fäller.
Förhoppningsvis iallafall mina egna på film :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jacob

Jag skriver främst om våra drevjakter med hund, åteljakter, vakjakter, viltvård & allt som hör därtill!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela